Koszty dostawy

Dostawa realizowana jest przez Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost – otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.

W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.

Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.

Kontakt:
801 400 100 Infolinia dla telefonów stacjonarnych
722 444 000 Infolinia dla telefonów komórkowych
Opłata za minutę połączenia zgodna z cennikiem operatora.

InPost Paczkomaty Sp. z o.o.
ul. Malborska 130
30-624 Kraków